понеділок, 11 березня 2013 р.

В Африці 8-літній хлопчик одружився на 61-річній жінці

У Південній Африці відбулося незвичайне весілля. 8-річний хлопчик Санеле Масілела одружився на 61-річній матері п’ятьох дітей Хелен Шабангу. Цікаво, що у Хелен вже є чоловік.
Незважаючи на пишне весілля, хлопчик і вже не молода жінка не розписалися і жити разом не будуть. Сім'я хлопчика стверджує, що це всього лише ритуал, де не потрібне юридичне підтвердження. Всього родина хлопчика витратила на проведення весілля більше 2 тисяч доларів США, що немало за місцевими мірками.
Санеле розповів: «Я сказав своїй матері, що я хочу одружитися на тому, на кому дійсно хочу. Я щасливий, що одружився на Хелен. Коли я виросту, я одружуся на жінці мого віку», пише mirfactov.com

46-річна мати Пейшнс розповіла, що дід хлопчика попросив онука одружитися до його смерті. Хлопчик вибрав за дружину Хелен, так як любить її. Хелен сказала: «Ми ощасливили предків. Якби ми цього не зробили, сім'ю чекали б нещастя. А так ми зробили те, що хотіли предки». Весілля відбулося в Цване, в провінції Гаутенг (ПАР). На святкування зібралося більше ста гостей.

Немає коментарів:

Дописати коментар